OPPO en FC Barcelona verlengen samenwerking

Het smartphone-merk OPPO heeft vandaag de hernieuwde driejarige samenwerking met FC Barcelona aangekondigd. Tijdens het lanceringsevenement in Camp Nou, het stadion van de club in Barcelona, werd ook de nieuwe OPPO Reno FC Barcelona Edition - 10x Zoom gelanceerd.

Tijdens het event werd tevens teruggeblikt op de inmiddels vierjarige samenwerking met de voetbalclub: "We zijn trots om onze samenwerking met FC Barcelona uit te breiden. Het is een partnerschap waarmee we kunnen laten zien dat Barça meer is dan een voetbalclub en OPPO meer is dan een smartphonemerk", aldus Alen Wu, OPPO Global Vice President & President of Overseas Business.

De hernieuwde samenwerking tussen OPPO en FC Barcelona zal onder andere terugkomen in de bewegwijzering in het stadion en de trainingskampen, tijdens workshops voor fans en creatieve online en offline fan-activiteiten. "Al deze elementen zijn bedoeld om Barça-fans wereldwijd te inspireren, de community te versterken, fans dichter bij de club- en OPPO-producten te brengen en passie, creativiteit, innovatie en perfectie met elkaar te delen", aldus Derek Sun, OPPO Global Marketing Director.

OPPO brengt met deze vernieuwde samenwerking een limited edition Reno 10x Zoom toestel uit in de rode en blauwe kleuren van FC Barcelona. De behuizing van het toestel is samengesteld uit twee overlappende Barça-logo's. De telefoon is daarnaast ook uitgerust met aangepaste software, waaronder exclusieve voetbalgraphics, pictogrammen, toolkits en unieke beltonen. De Reno 10x Zoom bevat logischerwijs een 10x zoomlens, maar ook actieshot en Ultra Night Mode 2.0 Met de gepatenteerde VOOC 3.0-snellaadtechnologie kan het toestel snel en zonder onderbrekingen opladen. Bovendien ondersteunt de smartphone dual SIM-kaarten. De OPPO Reno FC Barcelona Edition - 10x Zoom met 8GB RAM en 256GB ROM is vanaf 26 juli voor €899 verkrijgbaar in Nederland.

OPPO Reno FC Barcelona Edition (Foto: OPPO)